Huwelijk

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Always en Forever van Mintay.
Ook de knipfiguren komen uit ditzelfde paperpad.



Op de voorkant van de kaart heb ik de mandala Essentials nr. 248 van Studiolight gebruikt.
Dit geeft de kaart een erg sierlijke uitstraling vond ik.



Van binnen zit er een een hele trap in de kaart. Dit is de mal Create A Card nr 19 van Crealies.



Hierop heb ik de stempel Swirl background Essentials nr.621 van Studiolight geplaatst.


 

Verder zitten er knipfiguren verwerkt op de trap.


Met wat Nuvo drops hier en daar heb ik de kaart vervolgens afgewerkt.

En dan was dat alweer mijn creatie deze week.



Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  
 



  


 


  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten