Challenge April 2023: Maak een babykaart

 Goedemorgen

Vandaag mag ik jullie mijn reminder laten zien van onze challenge.

De challenge is maak een baby creatie.

Ik heb een slimline kaart gemaakt.


Het mooie papier van Craft OClock heb ik erbij gebruikt.


De nieuwe teksten van CraftEmotions doen het goed op deze kaart.


En zoals je wel ziet zijn er ook super leuke plaatjes bij dit papier.


Zelfs een vlaggenlijn zo lief.


Labels heb ik er ook aan de zijkant bij in gedaan.
Ik ben helemaal gek op labels.

Doe je mee met onze challenge?
Dan kun je hieronder jou creatie inleveren.
Of je kunt het in onze facebook groep doen, klik dan HIER!
Heel veel succes.

Groetjes Riky.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte artikelen staan hieronder.
Klik op het plaatje om direct naar het juiste artikel in de webwinkel te gaan.






You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: