Challenge April 2023: Maak een babykaart

Goedemorgen.

Vandaag begint de Challenge van de maand April.
de opdracht voor deze maand is: maak een baby kaart.

Onderaan dit bericht kun je de spelregels lezen.

In onze winkel hebben we een nieuw merk opgenomen in onze collectie.
Het merk is Masterpiece.
Dit merk heeft design  papier, stencils en stempels.



In dit bericht  zie je mijn creatie met een stencil van dit merk.

De basis is een pagina voor een planner, 
maar ik gebruik het voor een kaart.

Het design papier is van CraftEmotions.
in dit blok zit zowel voor jongens 
als design papier voor meisjes in.


Aan de bovenkant heb ik 2 stukjes met de randjes van de mal 
uit gestanst en in verschillende breedtes
 op de rand vast geplakt en gaatjes erin gemaakt.

Deze heb ik versierd met elementen uit het blok 
en uit de collectie van Craft O clock.
De stempel is van CraftEmotions.


In dit stencil zit ook een label.
Deze heb ik horizontaal geplaats en er gaatjes in gemaakt.
Verder weer versierd met elementen.


De stukjes en de label had ik alleen op de rand vastgeplakt.

Zo zit dan de basiskaart eruit als alles is open gelegd.

Plaatjes komen uit het blok van CraftEmotions 
en van het baby papier van Craft O clock.

Ga jij deze maand mee doen om een schop tegoed te winnen?

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Hier zijn de spelregels:

Je mag 2 creaties inleveren.
Gebruik minimaal 2 producten uit onze (web) winkel.
Bij meer dan 10 ingeleverde creaties verloten wij het schoptegoed.
Jouw creatie moet nieuw zijn en mag niet voor 01-04-2023
 zijn geplaats op een ander site.

Deze producten heb ik gebruikt.
Klik op het plaatje en je komt in de webwinkel.








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten