Reminder challenge augustus, thema Vakantie

Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag mijn kaart zien voor de Challenge van augustus.
Het thema deze maand is vakantie.

Dit is mijn kaartje geworden.
Want hoe heerlijk is het om op vakantie lekker aan het strand te zitten?
Vandaar dat ik heb gekozen voor een strandkaartje.




Ik heb met de mal Card Art baby album 5 set van Dutch Doobadoo de basis van deze kaart gemaakt. 
Met het babyflesje heb ik vervolgens dit potje gemaakt, door de speen eraf te halen. 
Het potje is een shaker, gemaakt met foamtape en transparante sheet.




Het designpapier is Seeside Greetings van Craft O Clock.
Met de bijpassen de knipvellen heb ik de kaart versierd.




De tekst "Groetjes" komt uit de bullet journal tekst stempels van Carla Kamphuis.




En dan is dit mijn kaart.

Je kunt nog meedoen met de challenge, door jou kaart binnen het thema vakantie te plaatsen in dit mapje. Let op dat je wel twee producten van Hobbyshop Veldmaat zichtbaar gebruikt.

Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 
   

   


  

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten