Challenge Augustus, Thema is Vakantie.

Goedendag allemaal.

Wat is het fijn dat je een bezoekje brengt aan onze blog.

Deze maand staat in het teken van de Vakantie.

Onze opdracht is: maak een vakantie kaart.

Voor deze challenge heb ik deze kaart gemaakt.


Ben begonnen met kraft kartstock.
Het designpapier is van Craft O'clock.
Trail of Silence.
Dit deed me denken aan onze wandelingen in de bergen.


Bij dit design papier zit een extra blokje met elementen.
Hiervan heb ik er veel van uitgeknipt,
zodat ik er een mooie schikking van kon maken.


De kaart heeft aan de rechterkant een trapje 
waar de elementen op hoogte kunnen worden opgeplakt.

Aan de voorkant een grasrandje gestand 
waar de bovenkant achter valt zodat hij blijft staan.

Voor deze kaart heb je niet zoveel nodig, 
maar de producten die ik heb gebruikt 
zijn te koop bij Hobbyshop Veldmaat.

Bedankt voor het lezen van dit bericht
 en graag tot een volgende keer.

Vriendelijke groeten van Rikie de Mönnink.
Lid van het Createam en 
Vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.
 
Klik op het plaatje en je komt in de webshop.

         

 

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: