Love Gnome......

 Echt waar, nog nooit had ik van Gnome gehoord laat staan dat ik ze leuk vond maar 1 jaar geleden in december kreeg ik een eigen gemaakte Gnome en ik was verkocht.


 

En nu zat er in mijn pakket het leuke desing papier van Craft O Clock dus... 1 + 1 is... precies
Een creatie met deze leuke lieve Gnomes.


En nu wij tegen de maand van de liefde aanlopen heb ik er een Valentijns tag van gemaakt.
Deze kan je leuk versturen maar je kan hem ook aan een cadeau hangen.
In het midden heb ik een schutgedeelte gemaakt, daar zitten rode hartjes in maar dat ik op de foto moeilijk te zien.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

2 opmerkingen: