Groetjes en een Fijne dag.


Hallo beste lezer van dit blog bericht.

Vandaag laat ik deze creatie zien.
Dit model kwam ik vaak tegen op Facebook en 
het bleef maar knagen om hem toch te gaan maken.
Dus hier mijn creatie, 


Ben begonnen met rood linnenkarton.
Hierop heb ik het designpapier van Craft O'Clock gebruikt.
Dit designpapier had ik al een tijdje thuis
 en staat niet meer op onze website.

De rondjes heb ik gestanst met de mallen van CraftEmontions.


De bloemen heb ik gekleurd met 2 tinten Distress inkt.
De blaadjes uit een restje groen gestanst 
en daarna bewerkt met Distress inkt Forest Moss


Hier zie je de linkerkant waar ik aan de binnenkant 
een magneetje heb geplakt.
Op het andere deel is ook een magneetje geplakt.
Hierdoor sluit hij en wordt het een piramide.


Dit is de achterkant van mijn creatie.


Als je het geheel uitvouwt is dit mijn gehele creatie.

Misschien vind jij deze kaart ook wel mooi.
Het patroon heb ik gevonden op "Mijn schatkaart"

Wens jullie een fijne dag en tot een volgende keer.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink.
Lid DT team en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat. 










  



















                                                                 


4 opmerkingen: