Kerstlabel

 Hoi Allemaal,


Ook ik ben maar eens begonnen met kerstcreaties. De vakantie zit er weer op en dus vond ik het wel tijd worden. 


Ik heb een label gemaakt, met hierin weer kleine labeltjes. Voor de vorm van de labels heb ik een grote randmal van Crealies gebruikt. 



Hierop heb ik de clearstamps van Craft Emotions gebruikt. Deze zijn echt perfect voor al je kerstcreaties. 


Hierbij heb ik de snijmal van Studiolight Essentials gebruikt. Hiervan is de tekst "Merry Christmas and a happy new year". 




De rest van de tekst vind je terug op de kleine labels. 





Ook heb ik gebruikt gemaakt van een bloemenstans en mooie kersttwijgjes. 


Voor de bloemen heb ik een stans van Craft en You gebruik en voor de kersttwijgjes een stans van Joy Craft. 



Ook heb ik gewerkt met ijskristallen. Deze heb ik niet op het papier geplakt, maar letterlijk IN het papier. Hierdoor kun je door de gaten van de ijskristallen heen kijken. Dit geeft een leuk effect. 




En dan is dit de hele creatie geworden.


Veel Knutselplezier

Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


   

  

 

1 opmerking: