Feestje

Dag alle creatieve hobbyisten.

Deze week staat in het teken van de Mannenkaarten.
Het hele Team heeft deze week een kaart gemaakt 
uit het Stansblok 
Van Studio Light nummer 6.
In dit stansblok zitten 6 verschillende kaarten
 met alle onderdelen om deze 6 kaarten te gaan maken.


Ik kreeg dit model.
Omdat het Designpapier een beetje dun is,
heb ik de kaart op wit en daarna op zwart geplakt.
Verder heb ik veel onderdelen gebruikt die erbij waren. 


Omdat ik de basiskaart op wit heb geplakt 
heb ik binnen in wat restjes design papier geplakt 
zodat het wit niet zo zichtbaar is.

Onderaan heb ik een stempel gebruikt.


Aan de achterkant heb ik extra een stuk zwart karton geplakt.
Dit heb ik aan zij en de onderkant opgeplakt.
De bovenkant is open en daar heb ik van wit karton
 een label in gemaakt,

Deze blokken vind ik fijn om ze thuis te hebben
 want heb ik snel een kaart nodig dan is dit snel gemaakt.

Voordeel van deze blokken is ook dat alles kan worden uitgedrukt.
Dit is handig voor hobbyisten die niet meer zo goed kunnen knippen.

Deze heb ik met plezier gemaakt 
en hoop dat u dit bericht met plezier heeft gelezen.

Graag tot een volgende keer.
Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink. 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

2 opmerkingen: