Today

Goedemorgen,

we zitten weer op de eerste dag van de week en mag ik jullie mijn creatie laten zien.

Voor deze creatie heb ik een Dutch Doobadoo mal gebruikt en een extra flap aangemaakt.


Het mooie papier is van Piatek Stiched with love.


Heb deze laten sluiten met een satijnlint.




In dit pakket zitten ook weer hele mooie labels, en daar heb ik tekst op gestempeld,
langs de rand een vlinder swirl, deze is heel mooi fijntjes.
Links onder wat bloemen en takjes uit het design papier geknipt en erbij geplakt.



Ook deze label vind je het in het dsp papier, heb hier wel de hoekjes geponst met een ticketpons van Vaessen.


Deze zijde heb ik bewust niet beplakt, vond het dan net te druk worden, maar wel hier en daar een achtergrond stempel gezet, deze is van Studio Light.


Tekst is van Studio Light.


Een extra bloementoefje gemaakt en een lief kanten lintje eronder.


De groene flapjes zijn rondom bewerkt met roze Nuvo drops.

Zo zie je dat je met een basismal vele kanten uit kunt, even je fantasie gebruiken.

Wens jullie een fijne dag,

groetjes Elly DT Hobbyshop Veldmaat

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

 



2 opmerkingen: