Hoera Choco Box.

 Als je niet weet wat je moet geven op een verjaardag dan zit je met chocola altijd goed.

                            

Met de DDBD Slimline mal Hoera ben ik aan de slag gegaan.
De buitenkant van de mal is mijn maat voor het doosje, deze is 2,5 cm hoog dus er kan een mooie platte reep chocola in.


Basis is gemaakt met linnen karton 105002 en 1010.
Daarna heb ik het mooie design papier van Craft O Clock Mint Mood gebruikt.

De mal heb ik dus overgetrokken enkel en dat op de bovenkant van mijn doosje geplakt.
In het midden heb ik de Doily 2 van Craft & You gebruikt, doormidden geknipt en geplakt op mijn creatie.


Het zal geen Bianca's creatie zijn als er geen bloemen op zitten, deze zijn gemaakt met de
De vlinders heb ik met de Butterfly Touch uitgestanst en los geknipt.

Uiteraard sluit het doosje doordat er in het midden een magneetje zit.
Hier en daar heb ik nog wat nuvo drops groen en geel gebruikt, vindt dat altijd wel leuk staan op een creatie.
En dit is de buitenkant van mijn Hoera Choco Box.


Dit was het weer voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel weer.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.





  




 


Geen opmerkingen:

Een reactie posten