Reminder Challenge Hobby op je Kaart

 Vandaag is het mijn dag om jullie een reminder voor onze challenge te laten zien.

De challenge is laat je hobby op je kaart zien.

Een hobby van mij is lekker op vakantie gaan. Wij doen het niet vaak omdat we veel werken.

Maar als we gaan dan gaan we lekker genieten.

Vakantie is voor mij alles mag en niks moet. Heerlijk!!


Ik heb er een journal pagina van gemaakt.
De dame heeft haar koffer ingepakt en loopt er lekker mee weg.
En na alle regels die we hebben gehad het afgelopen jaar, zijn we er wel aan toe.
Wat zou jij allemaal in je koffer pakken?


Hier zie je de pagina van dichter bij.
Ik heb watercolorcard genomen van CraftEmotions.
Een glad doorzichtig sheet en heb daar 3 soorten oxide inkten op afgedrukt.
Daar water op gespoten en mijn papier erop gedrukt.
Zo ongelooflijk leuk om dat effect te zien wat er gebeurt.
In 1e instantie heb ik de kleuren Shabby Shutters, Wild Honey en Spice Marmalade gebruikt.
Iedere keer even drogen met de heattool.
Op het laatst heb ik er ook Vintage Photo bij gebruikt.
Want de achtergrond met inkt heb ik niet in 1 keer gemaakt.


De dame met de koffer komt van een knipvel Studio Light Jolanda de Ronde.
Nummer BJ-ES-CS02.
Er zit standaard een wit randje om het plaatje, heel erg handig.
Maar voor deze creatie paste dit niet echt. Dus heb ik eraf geknipt.
De randen heb ik met inkt zwart gemaakt.
Achter de dame heb ik met drie kleuren verf de achtergrond verder afgemaakt.
Hier heb ik Cadence Premium verf gebruikt.




De teksten van Pronty zijn ook super leuk om te gebruiken.
Ik heb ook hier de randen met inkt zwart gemaakt.
De cijfers heb ik met Stazon Jet Black gestempeld.


Boven aan heb ook teksten geplakt.
En her en der op de pagina stempels gezet.
De stempel is van Studio Light Jolanda de Ronde Nr.02.
Hierbij heb ik de inkt Stazon Timber Brown gebruikt.


Hier is de foto wat dichter bij genomen.
Misschien zie je de stempels wat beter.
Zoals je ziet gebruik ik ze ook door en over elkaar.
Erg leuk.


Tevens heb ik ook washi tape gebruikt.
Deze is van Studio Light met hartjes en lieve teksten.

Doe mee met onze challenge en maak prijs op een leuk pakket.
Dit pakket heeft een winkelwaarde van ongeveer 15 euro.
Je kunt nog meedoen tot eind van de maand.
Jou inzending mag op onze blog gezet worden (verwijs naar jou bericht en niet naar jou pagina).
Of plaats jou creatie in onze facebook groep in het juiste album.
Heel veel succes met onze challenge.

Bedankt voor het lezen van mijn blog bericht.
Tot mijn volgende creatie.
Creatieve groetjes van Anneke.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.




















1 opmerking: