MEI CHALLENGE

Wat gaan de maanden snel voorbij. Het is alweer Mei tijd voor een nieuwe challenge bij Hobbyshop Veldmaat.  Deze maand willen we graag een creatie zien met een hobby op je kaart of creatie.


Ik heb een mini albumpje gemaakt om foto's in te verwerken. Op dit papier staan hele mooie danseressen. En mijn verwerkte hobby op mijn creatie is dan ook dansen 


De bluumkes heb ik gemaakt met flowerfoam. Dit keer de dunnere variant en dat werkt een stuk fijner


Heb de mooie bladeren stans van craft emotions gebruikt


En ik vond de riem stans er ook erg leuk bij staan. Lieflijk maar toch ook een beetje stoer



Aan de binnenkant heb ik weer allerlei pockets en vakjes gemaakt om je foto's in te stoppen


En zoals ik al zei...... is de danseres niet beeldig op deze creatie. Ik vind het echt heel erg mooi papier


Bedankt weer voor het kijken en ik zou het erg leuk vinden als jullie een reactie achter laten en gezellig mee doen aan de challenge van deze maand

Groetjes Debby design team lid bij hobbyshop Veldmaat 

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

  



7 opmerkingen:

  1. Wow, wat een prachtig iinspirerend voorbeeld voor deze nieuwe challenge.
    Groetjes, Aartje

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat heb je er iets prachtigs van gemaakt.
    Groetjes Elly

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtig voorbeeld zeg!
    Groetjes Caroline

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Super mooi voorbeeld heb je gemaakt en het thema is heel leuk bedacht! Groetjes, Natascha

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie creatie, veel op te zien!
    Ik heb mijn best gedaan:)
    Lieve groetjes Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen