Challenge Juni 2024: Gebruik vlinders op je kaart

 Goedemorgen.

Vanmorgen om 11.00 uur heb ik op facebook
 de opdracht voor de maand juni bekend gemaakt.

De opdracht is: Gebruik vlinders op je kaart.

Ben uit mijn comfort zone gegaan door te werken met inkt.




Heb een ondergrond bewerkt met 2 kleuren inkt.
Daarna heb ik met een maske van vlinders
 en een donkere kleur inkt de basis bewerkt.

Hierna heb ik de basis gestanst met een slimline mal van Marianne design.

De ondergrond van de vlinder en de tekst gefeliciteerd 
heb ik ook met inkt gemaakt.

Daarna heb ik de vlinders en de tekst 
met een speciale mal van CraftEmotions gemaakt.



Deze vlindermal beïnkt je en daarna haal je hem door een stans machine.
Zo ook met de tekst gefeliciteerd.



Hier zie je de tekst die ik op een ondergrond heb geplakt.
Rondom uitgeknipt en verhoogd met foam opgeplakt,



Verder heb ik nog wat stekers van boven de tekst geplakt.

Deze creatie was voor mij een uitdaging.

Graag nodig ik jou ook uit om mee te doen met deze opdracht.

Onder dit bericht staat een link 
en daar kun jij jouw creatie plaatsen.

Er zijn wat spelregels:
Gebruik duidelijk 2 producten uit onze (web) winkel.
Jouw creatie moet nieuw zijn,
en mag niet voor 01-06-2024 geplaatst zijn in een andere groep.

We verloten bij meer dan 10 inzendingen
 een waardebon van € 10.00 shop te goed.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

De volgende producten heb ik gebruikt.








You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten