Kerstbal

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kaart in de vorm van een kerstbal zien.


Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier "Yvonne Creations Christmas Scenery".
De basis van de kersbal is gemaakt met de stansset Essentials nr. 244 van Studiolight.
Uit deze set komen ook de leuke rode besjes en de strik.

In het midden van de kerstbal zit een leuke plaat uit het 3D knipvel dat past bij het designpapier Christmas Scenery.


De andere kant van de kerstbal is versiert met twee stansset van CraftEmotions de Dennenbomen en de Kerstengel met ster. 



De bomen heb ik met een wit van sneeuw voorzien. 


De sterrenstans geeft zowel een ster  als de rand van de ster. Ik heb die beide gecombineerd.
Verder heb ik de kerstengels gebruikt en de rand van de bal versiert met Nuvo Drops.



En dan was dat mijn kaart weer.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


       










  






Geen opmerkingen:

Een reactie posten