Dieptekaart kerst

Hallo allemaal,

Dieptekaarten maken is nu helemaal in. Dat kun je met mallen doen die daar speciaal voor gemaakt zijn, maar het kan ook op een andere manier. Voor mijn kaart heb ik een oudere mal van Dutch Doobadoo (470.713.850) gebruikt. De buitenvorm heb ik op de voorkant van de afbeelding (Paper Favourites Santa) gelegd en nagetekend. ook heb ik de binnenvakjes nagetekend en uitgesneden. De buitenvorm heb ik het ook een paar keer op een restje cardstock getekend, uitgesneden en op elkaar geplakt zodat je een verhoogd frame krijgt. Je kunt dit ook met foamtape doen als je dat fijner vindt.

Voor de basis van de kaart heb ik kraft gebruikt. Het dessinpapier is van Piatek (Santa's Workshop).


Als decoratie heb ik een stans van Marianne Design gebruikt.

En de tekst winter is van CraftEmotions.

Groetjes Miranda designteamlid bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  







Geen opmerkingen:

Een reactie posten