Challenge Juli Maak een zomerse kaart

Hoi allemaal,

Vandaag mag ik een kaart laten zien voor de challenge: Maak een zomerse kaart.

De achtergrond is gemaakt met het designpapier Sunny Love van Lemoncraft.

En wat is er dan zomerser dan het zomerkoninkje? De aardbeien van Craftlab moesten dus wel terugkomen op mijn zomerse kaart.


Daarnaast ga je in de zomer misschien op vakantie en dan kom je met leuke foto's terug.
Dus de stans Polaroid van Craftlab moest ook op mijn kaart.


In de polaroid moest toen nog een "foto" komen en daarvoor heb ik de stempelset Odey en Friends 5 van Carla Creaties en Craft Emotions gebruikt.


En dan is dit mijn kaart.

Doe jij ook mee met de challenge?
Maak ook een zomerse kaart en laat hem hieronder achter of in het album op Facebook.


Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


   



You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten