Perfect.

 Als je net begint met de hobbykaarten maken dan snap ik dat je niet alles in huis hebt.

Vaak begin je met de basis materialen, zoals papier, inkt, lint, plaatjes etc.


Vandaag heb ik een basis kaart gemaakt die heel eenvoudig is.
Basis papier is 1010 met 1220
Je kan natuurlijk altijd je eigen kleuren gebruiken en zelf de maten bepalen, ik heb een A5 formaat in de lengte aangehouden.


Op mijn aquarel papier heb ik mijn mask mal van Craft Emotions neergelegd en ik ben mijn stempelinkt bundled sagefossilized amberCrackling Campfire en mijn 
Nellies choice mixed media brush inkt gaan aanbrengen in draaiende bewegingen.
Uiteraard kan je elke kleur gebruiken wat je wilt.


Dit aquarel papier is nu mijn design papier geworden.
Zoals vele weten is een kaart geen Bianca's Kaart als er geen bloemen opzitten dus vandaag heb ik zelf gemaakt oranje bloemen gebruikt.
Het blad is gestanst met de Waaierpalm van CraftEmotions.
Lint is een restje die ik overal en nergens van spaar en de tekst is van P13.
En zo is de kaart helemaal geworden.



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 





  



  




Geen opmerkingen:

Een reactie posten