Hoera, Hoera, 2 jaar.

                          Een kinderkaart gemaakt met de mooie stempel van Nellie Snellen stempel .


Nu doen ik al mijn stempels stempelen en inscannen, deze sla ik op op mijn computer, dit scheelt zo veel ruimte op mijn hobbykamer en als ik ze dan wil gebruiken dan print ik ze uit op mijn papier.
Deze stempel heb ik ingekleurd met mijn Zig Clean markers.

De tekst, slinger zijn gestanst met de Joy! Craft mal, deze komen uit een oude collectie, 
de ballonen met de mal van Marianne Design.

Dus dit is mijn kaartje geworden. 



Dit was het voor vandaag, veel knutsel plezier en tot snel.

Veel liefs 
Bianca 
Designteam lid bij Hobbyshop Veldmaat.
XX

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  




 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten