Challenge Mei 2023: Gebruik een Dutch Doobadoo mal

 Goedemorgen.

Vandaag mag ik jullie mijn creatie laten zien voor de lopende challenge.
Jullie hebben nog een paar dagen om mee te doen.
De challenge is gebruik een Dutch Doobadoo mal.


Dit is mijn creatie en ik heb hier Dutch Doobadoo box art Henri.
Je maakt er een leuk doosje van.
De deksel valt in het doosje.
Het design papier is van CraftEmotions London.


Boven op heb ik een hengsel gemaakt.
Deze heb ik vastgemaakt met splitpennen.
Op het design papier en daarna op het doosje geplakt.


Aan de zijkant heb ik een mal van CraftEmotions genomen.
En uit roze papier gestanst.
En daarna pas gemaakt op het doosje.


Aan de achterkant heb ik een label houder gemaakt.
Op de label houder heb ik de tekst van harte geplakt.
Deze heb uitgestanst met een mal van CraftEmotions.


Aan de andere zijkant heb hetzelfde gedaan als hierboven.


De label heb ik gemaakt met een pons van Vaessen.
Met deze pons krijg je super leuke hoekjes.
Deze kan ik dan voorzien met een persoonlijke tekst.

Heb ik je kunnen inspireren om mee te doen met onze challenge?
Jij kunt je creatie hieronder inleveren of in onze facebook groep.
Ik ben heel benieuwd wat jij gaat maken.

Met creatieve groetjes
Anneke
DT lid en eigenaar van Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.









You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten