Challenge Mei 2023: Gebruik een Dutch Doobadoo mal

 Goedemorgen.

De challenge van de maand mei is:
Gebruik een Dutch Doobadoo tekenmal.

Van CraftEmotions kwam er nieuw schudmateriaal uit,
 en toen wilde ik hier iets mee gaan doen voor deze challenge.

De tekenmal nummer 470.784.147 vond ik wel geschikt.


De buitenkant van deze mal heb ik krijtwit karton getekend en uitgeknipt.

Het designpapier is van Craft O'clock, Hallo Little Girl,
en hier heb ik de binnenkant van de buitenste rand
 uitgetekend en uit geknipt.
Randjes heb ik bruin gemaakt.


In het midden heb ik een blister met schudmateriaal verwerkt.
Onder de blister heb ik de tekst Hoera gestempeld.
Om de blister heb ik nog een wit randje geknipt,
dit hen ik gedaan met rondjes van de tekenmal.


Het mooie meisje is een knipvel van Marianne design,
 en is in de maand april is uit gekomen.

De rondjes van de mal heb ik op wit uitgetekend en daarna geknipt.
Het plaatje iets kleiner uitgetekend en uitgeknipt. 
Daarna heb ik ze verhoogd opgeplakt.

Bij het design papier zitten ook elementen
 en hoe gaaf is deze vlaggenlijn.


Aan deze kant van de kaart 
heb ik ook uit de elementen de banner gevonden.

Hierop heb ik de tekst gestempeld.
Het plaatje verwerkt zoals aan de linkerkant.

In het midden heb ik nog wat bijpassen elementen geplakt.

Deze creatie is toch leuk om te maken.
 Ga jij ook meedoen na het lezen van dit bericht?

Hieronder kun jij jouw creatie plaatsen,
 en zo loot je mee voor een schop tegoed van € 10.00 

De gebruikte producten vind je hieronder.
Wil je weten hoe ik de blister heb verwerkt op de kaart,
 kijk dan het filmpje terug op onze site.

Je vind deze onder het hoofdstuk,
live facebook en dan de maand mei.

Hartelijk dank voor het lezen van dit bericht
 en graag tot een volgen de keer.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Lid Createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.














You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

1 opmerking: