Tasje

  Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag dit tasje zien.

Hierbij heb ik gewerkt met het designpapier Vintage Chic van Craft O Clock.
Dit heb ik gecombineerd met de mal Marianne Design Craft Stencil Tas by Marleen PS8056.


Aan beide zijden heb ik dit tasje gemaakt en deze aan elkaar verbonden tot een echt 3d tasje.

 

Het tasje heeft twee zakjes. Deze heb ik er iets hoger op gemaakt met behulp van foamtape.

 

In één van de zakjes zit een klein labeltje.
Deze zijn gemaakt met de stans CraftEmotions Die - frames lang ovaal magic pearl.



Ook aan het tasje hangt zo'n label met een stempel uit de stempelset Lieve Teksten van Marianne Design.


Verder is het tasje afgemaakt met Nuvo Drops.


In het tasje zou je nog iets lekkers kunnen doen voor de ontvanger.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.


  


  












Geen opmerkingen:

Een reactie posten