Verhuisbox

  Hoi allemaal,


Vandaag laat ik graag dit doosje zien, dat je iemand cadeau kan doen als hij/zij bijvoorbeeld gaat verhuizen.

 

Van de buitenkant oogt het als een simpel doosje.

 

Gemaakt met het designpapier There is no planet van Piatek en de Kersenbloesom stans van Craft&You.


Als je het doosje opent ziet het er hoogstwaarschijnlijk anders uit dan je verwacht. 


Ik heb van binnen een mini keukentje gemaakt, waarvan de deurtjes open en dicht kunnen.
Dit designpapier leende zich hier zo mooi voor. Achter beide deurtjes zit namelijk een stuk designpapier en het lijkt net een gevulde kast.


Op het aanrecht heb ik wat spulletjes gelegd die ik uit het designpapier heb geknipt.


 

Ook de openslaande kant van het doosje heb ik met knipfiguren versiert.


En dan is dit mijn creatie.

Veel knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  







2 opmerkingen: