De feestdagen komen eraan.

Vandaag laat ik graag deze creatie zien die ik heb gemaakt 
voor de feestdagen die er weer aankomen.


Ben begonnen met een Dutch Doobadoo tekenmal.
Het designpapier is van Maja, Winter in coming.
Van het basispapier heb ik wat restje gescheurd en verhoogd opgeplakt.
Het plaatje heb ik gemat op zwart
 en met zilverkleurige wax de randjes bewerkt.
Het klimoptakje maakt het mooi af.


De bloemen heb ik uit het basis papier gestanst wat bij deze lijn hoort.
Daarna bol gemaakt en de meeldraadjes geplaats.
Van het lint een strikje gemaakt en er dubbel tussen gestopt.


Hier zie je de binnenkant van deze creatie.


Aan de linkerkant heb ik met de tekenmal een pochet gemaakt.
De label gestanst en een gaatje gemaakt voor het lintje.


De tekst heb ik gestempeld met Versafine zwart.
Ook hier de randjes met wax bewerkt.



Aan deze kant ben ik begonnen met de snijmal van Marianne design.
Deze heb ik uit zwart cardstock gestanst.
Het envelopje is ook uit zwart.
De plaatjes heb ik gemat op zwart.
 Alle onderdelen heb ik met zilverkleurige wax bewerkt.



De tekst weer gestempeld met Versafine zwart.
Deze stempel is nieuw van Joy.


Hier zie je een overzicht van de basis producten die ik heb gebruikt.
Hieronder vind je de meeste gebuikte producten.

Bedankt voor het lezen van dit bericht.
Graag tot een volgende keer.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.


 







 

1 opmerking: