Volg je Hart

Volg je Hart.

Vandaag mag ik jullie deze kaart laten zien.


Voor de basis heb ik zwart cardstock genomen.
Het designpapier komt uit het blokje Ligt Gray Mood van Craft o clok.

Verder heb ik veel gewerkt met de nieuwe mal van 
Mindful Art nr. 140 JMA-ES-CD140
De grootste heb ik gestanst en doormidden gesneden
 en op het midden gedeelte geplakt.
Het midden gedeelte is 12 cm hoog en 11 cm breed.


Van de bijpassende grootste mal heb ik het design papier gesneden.
Deze ook doormidden gesneden en op de zijkanten geplakt.
De takjes uit een restje groen gestanst 
en de bloemen zijn van Scrap Berrys. 
Deze creatie heb ik opgeplakt met de lijmpistool.


Aan de rechter kant heb ik ons eigenmerk envelopje gestanst.
Op wit cardstock de tekst gestanst van Volg je Hart.
Deze is van CraftEmotions.
Voor het opvullen van deze kant 
vond ik hartjes een goede oplossing.


Op het middelste gedeelte heb ik een pochet gemaakt.
Hier voor heb ik de middelste mal gebruikt.
 zodat ik  deze in de pocket kon te steken.
Op de pocket heb ik de kleinste mal gestanst.
en ook weer de bijpassende cirkel voor het design papier.
De vrolijke vlinder van het 
knipvel Butterfly Meadow staat er goed op.
Deze vlinder heb ik met de lijmpistool opgeplakt 
zodat de vleugels bol blijven staan.


Van het knipvel Marianne design heb ik deze afbeelding gebruikt.
Hieronder heb ik wel een extra zwart rondje gestanst


Op verschillende plekken 
heb ik Nuvo druppels aangebracht.

Bedankt voor het leze van dit blogbericht.
Hieronder vind je de producten die ik voor deze creatie heb gebruikt.

Vriendelijk groet van Rikie de Mönnink.
Design lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel. 











  








































1 opmerking: