Sweet card

 

Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze Sweet Card zien. Op deze kaart heb ik gewerkt met het designpapier Sugar & Spice van Piatek. Hierbij heb ik gewerkt met het cardstock Aqua van Craft Emotions. 


Aan de bovenkant van de kaart heb ik verschillende knipfiguren uit het paperpad gebruikt. Deze heb ik uitgeknipt met een wit randje er langs, vervolgens heb ik die op blauw cardstock geplakt en weer uitgeknipt. Zo krijgen deze figuurtjes een leuk randje.

 

De tekststempel van Craft Emotions "veel liefs" heb ik gestempeld op een ander designpapiertje. Dit designpapier had donuts en hier heb ik de tekst tussen gestempeld en dit heb ik uitgeknipt. 



Uit de kaart heb een cirkel geknipt. Toen heb ik de Craft Emotions Die Floral Decoration Rond gestanst en deze versierd met de bijhorende bloemen en takjes. Deze heb ik in deze cirkel gehangen net als de tekst "van harte gefeliciteerd".


Links heb ik de ring nog iets versiert met sterren die ik uit het designpapier heb geknipt.


Rechts onderin heb ik ook enkele knipvellen gebruikt en ook de Summer Drink Jar van Craft Emotions. Deze heb ik iets achter de taart gestoken.


Aan de achterkant heeft de kaart een standaardje, zodat hij kan staan.



En dan is dit mijn kaart.



Veel knutselplezier
Amber Creatief


Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

 










2 opmerkingen: