Verhuiskaart


Hoi allemaal,

Vandaag laat ik jullie graag deze verhuiskaart zien. Gemaakt met het designpapier Floral Melody van Joy Crafts. De basis van mijn kaart heb ik de Grunge stans van Studiolight gebruikt. 


Bovenaan mijn kaart heb ik de stans Good luck van Craft Emotions gebruikt. Deze heb ik geplakt op designpapier en daarnaast heb ik het huisje met het hartje uit dezelfde stansset gebruikt. 


Hieronder heb ik een element uit het knipvel van Jolanda de ronde gebruikt. Dit vond ik goed passen bij een verhuiskaart, omdat het een sleutelgat is.


Uit de stans van Craft Emotions komen ook de sleutels. Deze heb ik aan elkaar gemaakt en alleen de donkerblauwe sleutel zit vast in het slot. De andere sleutels hangen los en kunnen dus bewegen.


Onderaan de kaart heb ik een huisje gemaakt van het designpapier. Hierop heb ik ook een raampje en deurtje gemaakt. 


Als rook uit de schoorsteen heb ik de woorden Bye Bye gebruikt uit het knipvel van Jolanda de Ronde. 


Ook het zwaaiende meisje rechts komt uit het knipvel van Jolanda de Ronde. 


En dan is dit mijn kaart geworden. 



Veel knutselplezier
Amber Creatief



 Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel


  

 







1 opmerking: