Slimline card demo

 Goedemorgen,

as zaterdag 17 april is er een demodag bij Hobbyshop Veldmaat en laten wij allemaal onze slimline kaarten zien.

In mijn DT pakket zat dit leuke design papier van Welcome Spring en heb ik deze creatie ermee gemaakt.


De basis is de mal van Marianne Design CR1538.


Bloementoef van Craft Emotions. Dit gemaakt van de restjes dsp die ik overhad.
En dit past dan altijd helemaal bij de rest van de kaart, in het midden met witte Nuvo drops een pareltje gezet voor het hart. De takjes onder de bloemetjes zijn van Joy!Crafts.


Ook heb ik er een hartje op stokje bij gestoken deze is van Marianne Design, deze blijven ook zo leuk.

Forever & Always, dit komt uit de stempelset van Craft Emotions , net zoals de ringen en de tortelduifjes, en de pijltjes die ik rondom gezet heb, maar dan moet je goed kijken.


Bij een huwelijk worden ook veel foto's gemaakt, dus (al hebben we die tegenwoordig bijna niet meer) een negatief erbij vond ik wel iets hebben. Deze mal is van Studio Light.


Dit hart zit ook bij het Slimline stans net zoals die banner.
Ik heb met bruine versafine gestempeld komt niet zo hard over bij deze creatie.
Achter het hart heb ik sisal geplakt, ik hou hier wel van.


Het love hart is van Studio Light, heb deze wat in elkaar overlaten lopen met het ander hart, en ook deze is uitgedraaid uit dsp.
Het netje daarachter is van Marianne Design en heb die doormidden geknipt en aan weerzijden geplakt van de kaart.

Hoop jullie geinspireerd te hebben, en hou mijn DT maatjes deze week ook in de gaten, want die hebben ook schitterende creaties met de slimline gemaakt.

Zaterdag zijn er ook geweldige aanbiedingen in de winkel en in de webwinkel.
Blijf onze nieuwtjes volgen!


Groetjes,

Elly DT Hobbyshop Veldmaat




 

3 opmerkingen: