Esdoornkaart

 hallo allemaal, 

Ik heb een mooie kaart gemaakt met papier van Craft o Clock Autumnaria en wat snijmallen. Ik heb nu eens een kaart gemaakt met een wat zwaarder thema. Omdat je soms van die momenten hebt dat je deze ook nodig hebt. Hij kan voor verlies, maar ook bij ernstige ziekte. En met een ander tekst stempel ook voor een herfstkaart voor iemand die je waar je aan denkt. 

Hij is gemaakt van donkergroen cardstock en designpapier Craft o Clock Autumnaria. 
Ik heb eerst een vierkant kaartje gemaakt waar het esdoornblad mooi op past. 
Designpapier met de ruwe randen snijapparaat van Tonic. 
Het esdoornblad 2x uitgestand, 1x met distres langs de randen, de andere helemaal met meerdere kleuren distress oxide gekleurd dmv een sponsje. Dit geeft het effect alsof het een echt blad is. 
Het kleine kaart gaat naar rechts open. 
Binnenin heb ik de papaverbollen uitgestand uit wit en deze ook met een sponsje gekleurd met distress oxide. 
Het witte papier is wit craftpapier. 

 
De dubbele basiskaart heb ik van 15x 15cm donkergroen cardstock gemaakt.
Van de voorkant heb ik een strook van 9 cm afgesneden.
De voorkant is bekleed met designpapier en een grote papaverbol die ik ook weer ingekleurd heb met een sponsje en distress oxide.
Tekst stempel bovenaan en in de binnenkant van de kaart gebruikt. 
Het kleine kaartje in het midden geplakt en de voorkant over de voorkant van de grote kaart laten vallen. 
Als laatste heb ik een sluiting uitgestansd, Aan de achterkant vastgeplakt, 2 magneetjes erop verwerkt, en een rondje papier ter afwerking, op deze manier sluit de kaart netjes. 
Ik hoop dat ik een ieder op ideeën heb gebracht. De materialen zijn te koop bij 
https://www.hobbyshopveldmaat.nl/ 
Je kan ook op de onderstaande plaatjes klikken, dan zou je direct bij de juiste link komen. 
Als dat niet goed gaat, in de fysieke winkel is men altijd bereid om je te helpen kiezen bij de juiste materialen. 
groetjes Gea
     

       











 








     


Geen opmerkingen:

Een reactie posten