Challenge Augustus 2024: Gebruik een tekst stempel op je kaart

 Goedemiddag,

Hieronder vind je mijn creatie voor de

 challenge van de maand Augustus.


De basiskaart is hoog 15 cm en breed 21 cm.
Deze heb ik gerild en gesneden,
 zodat de kaart in een A5 envelop past.

Je kunt deze creatie volgen in het you tube filmpje van vanmorgen.

In het knutseluurtje van 20 juli heb ik gewerkt 
met het designpapier van
Craft O clock Hey Dude!



Dit lag nog op mijn werkblad en dacht,
"dat kan ik mooi gebruiken voor de challenge"

De opdracht voor deze maand is:
gebruik een tekst stempel op je kaart.

De stempel heb ik bewerkt met embos poeder.
Hierdoor komt de tekst duidelijk over.

In het you tube filmpje van vanmorgen,
 laat ik ook zien hoe je werkt met embos poeder.

Deze kaart heb ik versierd met elementen,
 die horen bij het designpapier.


Ga jij meedoen met de Challenge?
Gebruik dan duidelijk zichtbaar 2 producten,
 uit onze winkel of webwinkel.

Jou creatie mag nog niet zijn geplaatst
 op internet voor 01-08-2024

Wij verloten een shoptegoed onder de ingeleverde creaties.
 Creaties op het blog en op facebook doen mee.

Hieronder staat een link en daar kun jij jouw creatie plaatsen.

Vriendelijke groet van Rikie de Mönnink
DT lid en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.

You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

Geen opmerkingen:

Een reactie posten