Treinkaart

 Hallo allemaal,


Ik heb nu een kaartje gemaakt, waar ikzelf enorm van genoten heb om te maken. Het papier van Craft O Clock Mists of Toolbox Town met zijn bijpassende plaatjes er bij, is een genot om mee te werken. 


Het is papier in de steampunk stijl, en dit keer een mannenkaart gemaakt. 
De voorkant rustig gehouden, het papier was al mooi genoeg, alleen een paar koffers en kleine stempeltjes toegevoegd. 
Aan de zijkant een mooie rand gemaakt met een mal van Crealies, deze is heel veelzijdig te gebruiken, 


Wanneer je de kaart openvouwt, is er een 3 d tafereeltje te zien. Dit heb ik gemaakt door kleine insnijdingen te maken op verschillende plekken in het papier. Telkens 2 insnijdingen die lijnrecht naast elkaar staan, en die je dan naar voren drukt, vanuit de achterkant van het papier. 
Op deze manier heb ik de treintunnel geplakt, het huisje en de auto.

Hier zijn de verschillende dieptes beter te zien.
De ballon bovenaan heb ik met foamtape opgeplakt. 
Verder heb ik een stempel van Craft Emotions: Proost gebruikt. 
In een hoekje een waxzegel gemaakt en samen met waxkoord en een cirkeltje eronder opgeplakt.

Ben jij ook zo enthousiast over dit tafereel? Je kan de spullen bestellen bij:https://www.hobbyshopveldmaat.nl/   

En je kan ook via de plaatjes klikken, dan kom je bij de juiste benodigdheden.

Groetjes Gea

  

 



 

1 opmerking: