Kersthanger

 Hoi allemaal,

Vandaag laat ik graag deze kersthanger zien.


Bij deze kersthanger heb ik gewerkt met het designpapier Cozy Winter van Piatek.



Uit dat designpapier heb ik deze rand geknipt en deze heb ik gemat op cardstock.


Vervolgens heb ik gewerkt met twee stansen: de "engel decoratie 3D" en de "vleugels engelen", beide van Craft Emotions.
De eerste stans is nu afgeprijsd! Je vind hem hier.

Ik heb 3x de vleugels gestanst, 3x de engel en 6x de kleding van de engel (uit designpapier).


Met de extra vleugels geeft ik de engel extra grote vleugels.


De kleding vouw ik dubbel en hiervan plak ik er twee tegen elkaar. Deze komen op de engel.
Zo wordt dit een beetje 3d.


Dit herhaal ik vervolgens 3x en die plak ik allemaal tegen elkaar.
Ik krijg dan mijn engel in 3d.



Vervolgens stans ik de Let it snow Circle van Marianne design.


Hier knip ik telkens de tekst af.


Daarna stans ik de cirkel die erbij zit uit designpapier en deze plak ik erop en knip ik dan op maat.


Dit is het resultaat.


Deze plak ik langs de grote rand uit het designpapier.



Deze plak ik rond en hieronder hang ik mijn engel met lint en dan is dit de kersthanger.

Veel knutselplezier
Amber Creatief



Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  


    




 

1 opmerking: