November Challege: Maak een kerstkaart



De opdracht voor onze Challenge van November is:

MAAK EEN KERSTKAART 

Ga jij deze uitdaging aan?

Let dan op deze regels.
Gebruik minimaal 2 producten die in onze (web) winkel staan.
Jou kaart mag niet eerder zijn gepost op Internet.

Deze creatie heb ik gemaakt,
om jullie te inspireren.

Ben begonnen met de Dutch Doobadoo mal van de ster.
Dit is een oudje en Sorry niet meer leverbaar.

Deze is geplakt op een stuk krijt wit karton 
van hoog 8 cm em breed 20 cm.


Na het krijtwit karton heb ik als design papier Red Mood gebruikt.
Verder heb ik veel gewerkt met het pakje van 
Craft OClock Cristmas Time.
Hier zitten elementen en ook wat design papier in.

Wij hebben dit setje in de aanbiedeng met 25% korting.


Op deze hoek van de kaart zitten dus allemaal elementen uit dat setje.
Achter het plaatje heb ik een rondje van glitter papier gestanst.


De kerstrozen zijn gestanst met glitter papier 
Dit papier is erg dun, dus heb ik het eest op dun karton geplakt
 voor ik het ging stansen.

De ondergrond van de tekst komt uit Red Mood.
De tekst is weer uit glitterkarton.


Ik hoop dat er velen zullen meedoen met deze actie.

Er wordt uit alle inzendingen een pakket verloot
 met een winkelwaarde van € 15.00

Hartelijke dank voor het lezen van dit bericht.

Vriendelijk groeten van Rikie de Mönnink.
Lid createam en vrijwilliger bij Hobbyshop Veldmaat.





      


You are invited to the Inlinkz link party!

Click here to enter

2 opmerkingen:

  1. Reacties
    1. Wat een mooie kaart voor de Kerstchallenge! Die van mij is heel anders, zojuist gelinkt. Groetjes Ela

      Verwijderen