Click Click

 Hoi Allemaal,


Vandaag laat ik jullie graag deze kaart zien. Het is geen vierkante, of rechthoekige kaart, maar een kaart in de vorm van een fotocamera. Gemaakt met de mal van Dutch Doobadoo.


Ik heb het designpapier van Paper Heaven, Love Notes gebruikt.
De onderdelen van de camera die ik op de basis heb geplakt, heb ik telkens gemat op cardstock. 


Verder heb ik gebruik gemaakt van de stempel "hug" van Marianne Design. 


De bloemen die ik heb gebruikt zijn van Crealies. Deze heb ik gecombineerd met bladeren uit het knipboekje van Scrapboys. Dit zijn superhandige boekjes met knipvellen die je bij elke papierlijn kunt combineren. Zo passen deze bladeren perfect bij dit papier en bij deze bloemen. 



De lens van de camera heb ik echt in 3d gemaakt door deze van een wc-rolletje te maken. Ik heb het wc-rolletje gepimpt met cardstock en met designpapier. De voorkant heb ik dicht gemaakt met Mica. Als schudmateriaal heb ik dezelfde bloemetjes gebruikt die ik ook op de creatie heb gebruikt, maar dan de mini's. Deze kunnen los door de hele lens bewegen. 


Mijn kaart is een dubbele kaart geworden, waarbij ik aan de binnenkant een pocket heb gemaakt.

 

Op de ene label heb ik een tekst gestempeld en op de andere heb ik een plekje gemaakt om geld in de kaart te doen. 



En dan is dit de totale creaties geworden.



Veel Knutselplezier
Amber Creatief

Alle gebruikte materialen zijn te bestellen op www.hobbyshopveldmaat.nl
Klik op je op het plaatje dan kom je gelijk op de juiste pagina in de webwinkel.

  

  

1 opmerking: